dilluns, 22 d’octubre del 2007

I'm still alive!!





(Català)

Porto uns dies que no penjo res al meu estimat bloc, i no es pas per falta de ganes, es per falta de temps. De moment aqui penjo un payo que vaig dibuixar fa un temps i que estava utilitzant per fer probes amb el Photoshop CS2.

(Castellano)

Llevo unos días sin colgar nada en mi querido blog y no es por falta de ganas, si no por falta de tiempo. De momento aquí cuelgo un payo que dibujé ya hace tiempo y que estaba utilizando para hacer pruebas con el Photoshop CS2.

divendres, 5 d’octubre del 2007

Més personatges...




(Català)


Segueixo afegint personatges al blog tot esperant que acabem d'esciure el guió.
Ja falta menys...

(Castellano)

Sigo añadiendo personajes al blog mientras espero que terminemos de escribir el guión.
Ya falta poco...

dijous, 4 d’octubre del 2007

LA BAMBA


(Catalá)

Un bamba. Senzill i maco.
Ningú no podrà dir que no actualitzo el blog amb material interessant...

(Castellano)

Una bamba. Sencillo y bonito.
Nadie podrá decir que no actualizo el blog con material interesante...

dimecres, 3 d’octubre del 2007

Buscant l'estil. Buscando el estilo.


(CATALÀ)

Un altre disseny de personatge. Ningú en concret. De moment només miro de trobar l'estil que pot ser millor pel projecte i amb el que m'hi trobo me cómode.
Sembla com si estigués cansat despres d'una batalla, ¿no?

(CASTELLANO)

Otro diseño de personaje. Nadie en concreto. Por el momento solo trato de encontrar el estilo que se ajusta mejor a la serie i con el que estoy más cómodo.
Parece com si estuviera cansado despues de una batalla, ¿no?

¡SAMURAIS!




(Català)

Aquest es un projecte que estem parint entre el Sergi Sandoval, Bruno Redondo i jo. De moment només tenim la historia mig escrita i alguns dissenys de personatges.
El dibuix a llapis es meu i en Sergi ha entintat els dibuixos que exposo tot seguit. Creiem que aquesta combinació podria ser una manera de que tots dos ens divertissim fent el cómic si la cosa tira endevant, ja que, tant el dibuix com la tinta, son molt "sueltos".

(Castellano)
Este es un proyecto que estamos pariendo entre Sergio Sandoval, Bruno Redondo y yo. De momento sólo hay media historia escrita y un puñado de diseños de personajes.
El dibujo a lápiz es mío y Sergio ha entintado los dibujos que a continuación expongo. Creemos que esta combinación podría ser la manera de que ambos nos divirtamos haciendo el cómic si la cosa sigue adelante, ya que, tanto dibujo como tinta, han quedado bastante sueltos.

dimarts, 2 d’octubre del 2007

3... 2... 1...



(Català)

Hola,

A partir d'avui hem comprometo a escriure, el més regularment que hem sigui possible, sobre tot alló relacionat amb el món del cómic, l'il.lustració, la música, el cinema, la literatura i l'actualitat que m'interessa i m'afecta.
Tampoc descarto que de tant en tant escrigui algún acudit...
Bé ja ho veurem amb el temps.

(Castellano)

Hola, a aprtir de hoy me comprometo a escribir, lo más regularmente que me sea posible, acerca de todo lo relacionado con el mundo del cómic, la ilustración, la música, el cine, la literatura i la actualidad que me interesa i me afecta.
Tampoco descarto que de vez en cuando cuente algún chiste....
El tiempo dirá...