dimarts, 2 d’octubre del 2007

3... 2... 1...



(Català)

Hola,

A partir d'avui hem comprometo a escriure, el més regularment que hem sigui possible, sobre tot alló relacionat amb el món del cómic, l'il.lustració, la música, el cinema, la literatura i l'actualitat que m'interessa i m'afecta.
Tampoc descarto que de tant en tant escrigui algún acudit...
Bé ja ho veurem amb el temps.

(Castellano)

Hola, a aprtir de hoy me comprometo a escribir, lo más regularmente que me sea posible, acerca de todo lo relacionado con el mundo del cómic, la ilustración, la música, el cine, la literatura i la actualidad que me interesa i me afecta.
Tampoco descarto que de vez en cuando cuente algún chiste....
El tiempo dirá...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola tio....

No sé si funciona això! eoh, eoh, hi ha algú? per si de cas....

METAAAAAAAAL !!!!

Biba Llo.
Baixista sgto rock

Ivan Fernandez Silva ha dit...

HOla joan!!!

¿sabes quien soy? soy el jodido suplente de Fenix del verano pasado!!

Te has apuntado al mundo de los blogs eh? Seguro que Bruno tiene algo que ver je je je

Iván

Albert Baranguer Codina ha dit...

Germà!

Tu també t'has apuntat a aquest vici? ben fet, company.

T'enllaço al meu bloc i et dedico un post.

Petonets i records per tu i per la senyora de part meva, de la meva senyora i del tete.

Au, fins aviat!

Bruno Redondo ha dit...

Eeese Joan! por fín abres el grifo de criticas que te van a caer!!! no, es broma (creo).
A ver si cuelgas mas cosas hijo, que nos tienes en ajcuas (como se dice en la mancha). Y no Ivan, este se lo ha montado el solo, jejeje

Saludos perro pintamonas