dilluns, 22 de febrer del 2010

Coltrane... Ja veurem

La veritat es que escric aquest post amb el regust agre-dolç de veure com des de la entrada anterior les coses han anat a pitjor i el que jo suposava sería una aventura fantàstica va fracasar als pocs mesos.
Bàsicament el que va passar es que Discmedi, editorial/segell musical, pel qual estava fent aquest album es va ensorrar i amb aixó el meu projecte.
Malgrat aixó la sort sembla que no m'ha girta del tot la cara i m'ha ofert la possibilitat de treure aquest album amb una altre editorial.
Sería massa llarg d'explicar i es molt tard.
Sento molt que la primera entrada d'aquest 2010 sigui aquesta pero necesito dir en veu alta que en un moment de la meva carrera artística vaig dipositar unes ilusions que desprès es van trencar. També vull dir que malgrat tot continuo creient en el projecte i vull tirar .
El meu còmic sobre John coltrane veurà la llum.
Ho prometo.

1 comentari:

Ivan Fernandez Silva ha dit...

Si hay algo que compartimos todos los dibujantes de cómics de este país es que somos tercos como mulas! je je je Palante!